Prodloužili jsme otevírací dobu naší prodejny v Praze! Jsme tu pro vás Po-Čt 9-18, Pá 9-14. Na místě si můžete všechno vyzkoušet a vybrat, nebo vyzvednout svou on-line objednávku. Přijďte, těšíme se na vás.

Reklamace

REKLAMAČNÍ ŘÁD

  1. Reklamační řád se řídí Občanský zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb a je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek.
  2. Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
  3. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit osobně na adrese uvedené níže nebo písemně (vyplněním online formuláře níže).
  4. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit do 5 dnů od převzetí zboží.
  5. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  6. Upozornění: popraskaný silikonový proužek není důvodem k reklamaci - jde o přirozenou vlastnost při používání tohoto materiálu. Na funkčnost čelenky nemá vliv. Důvodem reklamace také nemůže být mírná odlišnost barevnosti (odstín) mezi skutečným produktem a produktem vyobrazeným na počítači/v mobilu. Odstín vyobrazený na počítači/v mobilu závisí na nastavení daného zařízení.
  7. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do třiceti dnů od obdržení reklamace o způsobu jejího vyřízení.

Chceš zboží reklamovat? 

Postupuj podle PRŮVODCE:

Pokud u nás nejsi registrovaný/á, svou reklamaci zadej do online formuláře

Pokud u nás už zaregistrovaný/á jsi, přihlas se do svého zákaznického účtu a tam svůj požadavek zadej v části REKLAMACE.

V obou případech obdržíš obratem číslo své reklamace. Zboží zabal a s přiloženým číslem reklamace nám ho dones nebo pošli na níže uvedenou adresu.

Adresa pro zasílání zboží k reklamaci
BJEŽ Original s.r.o.
Mladoboleslavská 958
197 00  PRAHA 9
Česká republika

Reklamovaný výrobek posíláš na vlastní náklady a odpovědnost. Proto prosím zvol bezpečný způsob dodání zásilky, např. využij kurýrní službu anebo pošli balík s možností potvrzení odeslání.

NEPOSÍLEJ nám zásilku na dobírku – taková zásilka nebude převzata a vrátí se Ti zpět.

Reklamaci zpracujeme v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.

 

Potřebuješ se zeptat? 
Napiš nám, prosím, na napis@bjez.cz nebo zavolej na telefon +420 733 737 079.

 

Přihlášení zavřít