Výměna a vrácení zboží
Některý z produktů ti nesedí? Nevadí. Jednoduše ho vyměň nebo vrať.
Provedeme tě výměnou a vrácením zboží ve čtyřech snadných krocích
- Přihlas se do svého účtu. Nejsi registrovaný/á? Nevadí, objednávku načti pomocí jejího čísla.
- Vyber produkty, které chceš vrátit nebo vyměnit. Jiná velikost či barva? Úplně jiný produkt? Není problém.
- Zkontroluj, doplň poznámky a číslo účtu, kam vrátíme případný přeplatek.
- Odešli nám balíček.
Jak a kam můžu zboží vrátit?
Nepoužité zboží u nás můžeš vrátit do 14 dní. Vrácení zboží je snadné. Stačí vyplnit online vratkový formulář.
Zboží prosím zasílej nepoužité a v původním obalu na naši adresu Bjež Original s.r.o., Dřevčice 222, Brandýs nad Labem, 25000
Balíček je možné zaslat i do Z-boxu Dřevčice 73 .
Děkujeme!
Za jak dlouho mi budou vráceny peníze?
Jakmile k nám zboží dorazí, jen zkontrolujeme, zda není nějakým způsobem poškozeno, a pokud je v pořádku, peníze vám vrátíme co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
Je možné si vrácené zboží vyměnit za jiný produkt z e-shopu?
Výměna zboží samozřejmě možná je. Přejdi do online formuláře pro vrácení a výměnu zboží a poté už se jen řiď instrukcemi k výměně zboží, které se ti zobrazí ve formuláři. Doplatíš jen případný rozdíl v ceně a náklady na dodání nově vybraného zboží k tobě. V případě, že vznikne přeplatek, formulář naopak vyzve k zadání čísla účtu, na který částku vrátíme.
Zboží, které vracíš, musí být nepoužité a v původním obalu. Pokud bude zboží jakýmkoliv způsobem poničené, máme právo dle obchodních podmínek upravit vrácenou částku dle nákladů na opravu nebo uvedení zboží do původního stavu. Děkujeme, že s našimi výrobky při zkoušení zacházíte opatrně!
Pozor: nově vybrané produkty se zarezervují až ve chvíli, kdy obdržíme balíček s vráceným zbožím, proto nemůžeme zaručit jejich skladovou dostupnost. Pokud nově vybrané produkty nebudou skladem, budeme tě kontaktovat.