Výměna a vrácení zboží

 

Odstoupit od kupní smlouvy je možné ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží (pokud se nejedná o produkty vyráběné na míru, u kterých zákonnou lhůtu 14 dnů na odstoupení od kupní smlouvy není možné využít).

Podmínkou pro přijetí zboží k výměně nebo vrácení je, že bude nepoužité a musí být nadále schopné dalšího prodeje. V opačném případě může být před vrácením pořizovacích nákladů započtena srážka z ceny zboží, kvůli opětovnému uvedení zboží do prodeje. Zboží si samozřejmě můžeš vyzkoušet, ale pouze v takové míře, jako kdybys byl/a u nás na prodejně.

Chceš zboží vyměnit nebo vrátit? 

Postupuj podle PRŮVODCE:

Pokud u nás nejsi registrovaný/á, svůj požadavek na vrácení nebo výměnu zboží zadej do online formuláře zde. Potom zboží zabal a na své náklady nám ho pošli nebo ho dones na naší adresu uvedenou níže.

Pokud u nás už zaregistrovaný/á jsi, přihlaš se do svého zákaznického účtu a tam svůj požadavek na výměnu nebo vrácení zadej v části VRÁCENÍ ZBOŽÍ.

Zákazníkům registrovaným na našem e-shopu nabízíme navíc možnost zaslat zboží zpátky k nám přes Zásilkovnu zdarma. Stačí balíček zabalit, napsat na něj kód a odevzdat ho v některé z poboček Zásilkovny. Pro kód nás kontaktuj na telefonu +420 733 737 079 nebo na emailu napis@bjez.cz
Bezplatné využití Zásilkovny platí pouze na území ČR.

Pozor: Při zasílání zboží přes Zásilkovnu zdarma se výrazně prodlužuje doba doručení (zpátky k nám to trvá průměrně 3 týdny) a tím později nastává i moment, od kterého můžeme začít zpracovávat žádost na výměnu či vrácení. 

Adresa pro zasílání zboží na výměnu a vrácení:
BJEŽ Original s.r.o.
Mladoboleslavská 958
197 00  PRAHA 9
Česká republika

Neposílej nám zásilku na dobírku – taková zásilka nebude převzata a vrátí se Ti zpět.

 

Výměna zboží

Pokud jsi na našem e-shopu zakoupil/a zboží, ale po jeho obdržení jsi zjistil/a, že potřebuješ jinou velikost, barvu nebo třeba úplně jiný výrobek, můžeš ho do 14 dnů od převzetí vyměnit. Postupuj podle PRŮVODCE výše. Až tvůj balíček obdržíme, co nejdříve vyřídíme tvůj požadavek. Náklady na zaslání náhradního zboží nese v tomto případě spotřebitel.

Vrácení zboží 

Pokud Ti zboží, které jsi zakoupil/a na našem e-shopu, vůbec nevyhovuje, můžeš ho do 14 dnů od převzetí vrátit. Postupuj podle PRŮVODCE výše. Jakmile balíček dorazí k nám, zboží zkontrolujeme a když bude v pořádku a nepoužívané, vrátíme peníze na účet, který uvedeš ve formuláři. V souladu s platnými právními přepisy vrátíme platbu do 14 dní od převzetí Tvého balíčku. 

Pokud vracíš jen část objednávky a po odečtení vráceného zboží nesplňuje hodnota ponechaného zboží limit pro dříve uplatněnou objemovou nebo věrnostní slevu, nebo jiný slevový či dárkový kupón, bude hodnota této slevy odečtena od vrácené částky. 

V případě, vracíš všechny položky, máš jako spotřebitel nárok také na vrácení finančních prostředků za dopravné spojené s nákupem zboží, a to v nejnižší nabízené výši.

 

Potřebuješ se zeptat? 
Napiš nám, prosím, na napis@bjez.cz nebo zavolej na telefon +420 733 737 079

Přihlášení zavřít