Reklamace zboží
Je nám líto, že potřebuješ řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit proces reklamace co nejvíce zpříjemnit a průběžně tě informovat.
Provedeme tě reklamací zboží ve čtyřech snadných krocích
- Přihlas se do svého účtu. Nejsi registrovaná/ý? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla.
- Vyber produkt, který potřebuješ reklamovat.
- Doplň detaily o problému a zvol způsob, jakým bychom reklamaci vyřešili ke tvé co největší spokojenosti.
- Odešli nám balíček, včetně čísla reklamace, které jsi obdržel/a do emailu.
Pokud potřebujete s něčím pomoci, volejte +420 733 737 079 nebo nám napište e-mail na napis@bjez.cz.
Zpět do e-shopuJak můžu zboží reklamovat?
Pro jednoduchou a rychlou reklamaci prosím vyplň online reklamační formulář výše. Pokud jsi nakupoval/a jako přihlášený zákazník, ve formuláři uvidíš všechno zboží, které je stále v záruce. Po vyplnění formuláře se ti zobrazí všechny potřebné informace k reklamaci zboží a jeho zaslání zpět.
Jak mohu zjistit stav mojí reklamace?
Jakmile k nám zboží dorazí, obdržíš od nás potvrzovací e-mail o jeho přijetí. Máme 30 dní na to, abychom vše vyřešili a informovali tě o výsledku reklamace. Vždy se však snažíme, aby to bylo co nejdříve.
Jaké jsou podmínky reklamace?
Zboží by mělo být dodáno kompletní, tedy tak, jak jsi ho od nás obdržel/a, abychom mohli reklamaci posoudit.
ProsímEe o uvedení těchto reklamací:
a) kontaktní údaje;
b) popis vady zboží (např. na čelence se uvolnila nit);
c) požadovaný způsob vyřízení reklamace (např. požaduji novou čelenku).
11. Pokud má zboží vadu, můžete požadovat její odstranění. Podle své volby můžete požadovat:
a) dodání nové věci bez vady; nebo
b) opravu věci,
ledaže je pro nás vámi zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. V takovém případě můžeme odmítnout vadu odstranit, a to zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.
V těchto případech je možné požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy:
a) pokud jsme odmítli vadu odstranit nebo jsme ji neodstranili v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom vám tím nezpůsobili značné obtíže;
b) když se vada projeví opakovaně, což znamená třikrát a více;
c) pokud je vada podstatným porušením smlouvy;
d) když je z našeho prohlášení nebo okolností zjevné, že vadu neodstraníme v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás.
Odstoupit od smlouvy ale nemůžete, pokud není vada zboží významná.
Práva z vad můžete vytknout přímo nám. Pokud je ale k opravě určený někdo jiný (např. servis), kdo je k dispozici v našem okolí nebo v místě, které je vám bližší, vytkněte vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.
Dokud nesplníme své povinnosti z vadného plnění, nemusíte nám platit dosud neuhrazenou kupní cenu nebo její část.