Začínáme
Výběr produktu
Doprava a detaily
Hotovo

Reklamace zboží

Je nám líto, že potřebuješ řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit proces reklamace co nejvíce zpříjemnit a průběžně tě informovat.

Provedeme tě reklamací zboží ve čtyřech snadných krocích

  1. Přihlas se do svého účtu. Nejsi registrovaná/ý? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla.
  2. Vyber produkt, který potřebuješ reklamovat.
  3. Doplň detaily o problému a zvol způsob, jakým bychom reklamaci vyřešili ke tvé co největší spokojenosti.
  4. Odešli nám balíček, včetně čísla reklamace, které jsi obdržel/a do emailu.

Pokud potřebujete s něčím pomoci, volejte +420 733 737 079 nebo nám napište e-mail na napis@bjez.cz.

Zpět do e-shopu

Jak můžu zboží reklamovat?

Pro jednoduchou a rychlou reklamaci prosím vyplň online reklamační formulář výše. Pokud jsi nakupoval/a jako přihlášený zákazník, ve formuláři uvidíš všechno zboží, které je stále v záruce. Po vyplnění formuláře se ti zobrazí všechny potřebné informace k reklamaci zboží a jeho zaslání zpět.

Jak mohu zjistit stav mojí reklamace?

Jakmile k nám zboží dorazí, obdržíš od nás potvrzovací e-mail o jeho přijetí. Máme 30 dní na to, abychom vše vyřešili a informovali tě o výsledku reklamace. Vždy se však snažíme, aby to bylo co nejdříve.

Jaké jsou podmínky reklamace?

Zboží by mělo být dodáno kompletní, tedy tak, jak jsi ho od nás obdržel/a, abychom mohli reklamaci posoudit.

ProsímEe o uvedení těchto reklamací:

a)           kontaktní údaje;

b)           popis vady zboží (např. na čelence se uvolnila nit);

c)           požadovaný způsob vyřízení reklamace (např. požaduji novou čelenku).

11.  Pokud má zboží vadu, můžete požadovat její odstranění. Podle své volby můžete požadovat:

a)           dodání nové věci bez vady; nebo

b)           opravu věci,

ledaže je pro nás vámi zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. V takovém případě můžeme odmítnout vadu odstranit, a to zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.

V těchto případech je možné požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy:

a)           pokud jsme odmítli vadu odstranit nebo jsme ji neodstranili v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom vám tím nezpůsobili značné obtíže;

b)           když se vada projeví opakovaně, což znamená třikrát a více;

c)            pokud je vada podstatným porušením smlouvy;

d)           když je z našeho prohlášení nebo okolností zjevné, že vadu neodstraníme v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás.

Odstoupit od smlouvy ale nemůžete, pokud není vada zboží významná.

Práva z vad můžete vytknout přímo nám. Pokud je ale k opravě určený někdo jiný (např. servis), kdo je k dispozici v našem okolí nebo v místě, které je vám bližší, vytkněte vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.

Dokud nesplníme své povinnosti z vadného plnění, nemusíte nám platit dosud neuhrazenou kupní cenu nebo její část.

Cookies

Používáme soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům a personalizaci reklam od Googlu i dalších společností. Kliknutím na tlačítko Přijmout vše nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.