Upozorňujeme na letní pracovní dobu. Než se k nám vydáš, zkontroluj si tady, že máme otevřeno. 

Začínáme
Výběr produktu
Doprava a detaily
Hotovo

Reklamace zboží

Je nám líto, že potřebuješ řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit proces reklamace co nejvíce zpříjemnit a průběžně tě informovat.

Provedeme tě reklamací zboží ve čtyřech snadných krocích

  1. Přihlas se do svého účtu. Nejsi registrovaná/ý? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla.
  2. Vyber produkt, který potřebuješ reklamovat.
  3. Doplň detaily o problému a zvol způsob, jakým bychom reklamaci vyřešili ke tvé co největší spokojenosti.
  4. Odešli nám balíček, včetně čísla reklamace, které jsi obdržel/a do emailu.

Pokud potřebujete s něčím pomoci, volejte +420 733 737 079 nebo nám napište e-mail na napis@bjez.cz.

Zpět do e-shopu

Jak můžu zboží reklamovat?

Pro jednoduchou a rychlou reklamaci prosím vyplň online reklamační formulář výše. Pokud jsi nakupoval/a jako přihlášený zákazník, ve formuláři uvidíš všechno zboží, které je stále v záruce. Po vyplnění formuláře se ti zobrazí všechny potřebné informace k reklamaci zboží a jeho zaslání zpět.

Jak mohu zjistit stav mojí reklamace?

Jakmile k nám zboží dorazí, obdržíš od nás potvrzovací e-mail o jeho přijetí. Máme 30 dní na to, abychom vše vyřešili a informovali tě o výsledku reklamace. Vždy se však snažíme, aby to bylo co nejdříve.